Landstede Groep

Onze school

Jouw talent uitgelicht!

Je toekomst. Het lijkt nog zo ver weg. Wat ga je doen? Wat wíl je doen? En als je dat nog niet weet, hoe kom je daar dan achter?

Op onze school sta jij centraal. We bieden een fijne en veilige schoolomgeving waarin jij je meteen thuis voelt. Tijdens de lessen en daarbuiten besteden we veel aandacht aan het sociale aspect. Hoe je met elkaar communiceert en hoe je op een goede manier samenwerkt. Dat is belangrijk, ook voor later.

We zijn een ondernemende school die jou helpt je talenten te ontdekken en je voorbereidt op de toekomst. We betrekken je daarom bij veel activiteiten, zoals het Open Huis, de ouderavond, organisatie van kerst- en paasvieringen en in de leerlingenraad. Kennis en vaardigheden zijn heel belangrijk. Je hebt kennis nodig om je weg te vinden in het leven. Je vaardigheden zorgen ervoor dat je succesvol bent in de dingen die je doet.

Wat het Morgen College typisch Morgen College maakt lees je hier.

Ons team

Op het Morgen College werken zo’n 70 docenten en 30 andere medewerkers (zoals leerlingbegeleiders, administratie en conciërges). Je mentor is je eerste aanspreekpunt, maar ook alle andere medewerkers van het Morgen College helpen je graag. Dus als je vragen hebt of ergens mee zit, dan kun je altijd bij hen terecht.

Directeur

Mariëtte Harmsen